25 årskalas

hejhej.
Idag var det riktigt skönt att sova ut kan jag ju bara säga! 
Var lite hundvakt innan jag åkte till mamma och färgade håret, blev jätte bra.
Igår kväll när jag och julia var på ica maxi så kommer det fram några killar i våtdräkt och frågar om dom får krama oss för det var någon tävling de höll på med, så skulle dom ta kort också.
När jag gick in idag och kollade på deras reseblogg (dom kom från Västerås) så hade dom skrivit:
Stort cred till tjejerna på maxi för pussarna. Med Murre i farten så kunde det inte gå dåligt. En ritkigt tjejmagnet!
HAHA!  vilka pussar får jag bara fråga då? ;)
Jaja, riktigt kul grej dom gör iallafall, nu åker jag på fest då min kusin fylller 25.
Puss

klänningen från wear it, som även fick bli kvällens outfit.
me like!


Kommentarer
Postat av: filippa

fint :)

2009-08-29 @ 22:51:15
Postat av: Mamma

Snygg outfit!

2009-08-30 @ 10:43:22
Postat av: julia hane

tacktack ! :D

2009-08-30 @ 13:10:28
URL: http://jjuullia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0