åh !

Vaknade elva idag, och herregud vad skönt det var !  
Alltså, tänk att det kan va så skönt att sova? jag förstår inte det riktigt.
Sitter och kollar runt på lite bloggar och kom in på ens som jag verkligen stör mig på, det är helt sjukt!
En tjej som är kaxig, skriver negativt och trycker ner alla "fula människor" . Alltså skärp till dig va? 
Om det är något jag stör mig på så är det som som vet att dom är snygga och ska trycka ner alla andra.
Just den här tjejen dissar alla småstadsbloggare och 96,95 och 94 som inte kan sminka sig när hon själv visar bh:n på alla bilder och är svart i ansiktet och fläckig av all brunkräm hon använder.  Nej ish blir bara irriterad på sånt där.
Halv fem drar jag till tandläkaren och får besked, senare vet jag inte . Hadet bäst för det ska jag ha ! 

oseriösbild, ja

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hjälp!

Jag har kört fast... Min bloggdesign ser ut som en påse skit. Skulle du vilja ge lite små tips och råd?

2009-08-20 @ 17:33:05
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-20 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0