chill

Ligger i soffan och kollar på film ,  haha. 
Tsatziki morsan och polisen ;)
Det är tre dagar kvar tills skolan börjar nu och jag fattar inte hur fort det här sommarlovet har gått.
Det bästa på sommarlovet måste ha varit peaceandlove veckan: alla turer med båten, alla konserter, umgänget.
Nej fyfan vad jag saknar det ! Annars har jag inte gjort så mycket under sommaren , varit till Gotland som också var riktigt skönt, sen har det väl bara blivit stek och varit med kompisar. I februari drar jag troligen till Thailand så jag har ju någonting att se fram emot iallafall :-D . Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, känner mig inte ritkigt frisk faktiskt haha.  Lite små ont i huvudet och typ förkyld. Men men , imorgon ska jag nog åka till hästarna med Sofie.
Hadetbra alla. pussochkram


Kommentarer
Postat av: Nika

sv: Taack :)

2009-08-15 @ 10:54:22
URL: http://nikaf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0