dan före dan

Söndag idag och det är skola imorgon, känns hel sjukt.
Att gå in i en skola som stått tom i flera veckor, nej det finns inte.
Just nu vill jag bara packa min väska och dra till något varmt place och steka.
Men nej, då ska man gå in i en äcklig skola klockan nio på morgonen ! haha fyfan.
Hoppas vi får bra scheman iallafall , typ sovmorgon och korta dagar skulle ju inte vara helt fel.
Känns som det här sommarlovet har varit det kortaste man haft! Helt sjukt, vad har man gjort liksom ?
Typ peaceandlove, gotland och varit hemma. Just ja stugan också. Alltså jag kom ihåg när jag sa " fan vad skönt att man har peaceandlove framför sig"  shitt det var nyss jag sa det och nu ligger det långt bakom en. Jaja, blev sen natt idag men vaknade klockan elva. Troligen kommer jag inte kunna somna ikväll så kommer väl vara sjukt trött imorgon haha.
Just nu springer jag runt och packar lite för jag ska åka till pappa ikväll och bo där i en vecka. Sköönt !!
Slippa åka moppe till skolan och åh, ah as skönt.  Men fram tills dess så har jag ingenaning om vad jag ska hitta på för något, kanske sätta på en bra film och mysa till det lite. Haha.
Jaaja, ha det bra pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0