en liten parantes

Satt och läste en tjejs blogg nyss som dissade brunkräm på läpparna och kattstreck.
Kan inte säga annat än att jag håller med! 
Det är värst bland 96or som börjar tycka dom är stora nu när dom kommer upp i högstadiet, när jag gick i sexan/sjuan sminkade jag mig knappt, alltså vad är det här! Om ni gör det för att se äldre ut så lägg ner, lika ni pojkar som har 5 snoddar på varje ben. INTE SNYGGT ALLS! Om ni tycker byxorna är för stora, ja men gå och köp tajtare byxor då! Max TVÅ snoddar alltså. Som idag i skolan, så såg jag en tjej som hade snoddar.. på jeansleggings som liksom  är hur tajta som helst i benen. Borde ni inte få typ blodstopp eller något!?! Nej jag blir tokig, vart tar samhället vägen? Är det något jag stör mig på så är det det här.
En liten parantes sådär bara;)
Gummisnoddar runt benen-NEJTACK
(Varför har dom bytt en sko för ?!)

Kommentarer
Postat av: sara

du vet vad jag tycker! gummisnoddsjävlar

2009-08-26 @ 21:32:10
Postat av: Anonym

Jag håller med dig helt och hållet !

2009-08-27 @ 17:51:02
Postat av: Anonym

bra skrivet julia,ja håller verkligen med kan ja lova! HATAR GUMMISNODDAR,BRUNKRÄMS ÄCKEL LÄPPAR OCH KATTSTRÄCK!

2009-08-27 @ 19:23:51
Postat av: juliahane

ja jag vet , helt sjukt tokig blir jag!

vem äre som skriver btw ? ;)

2009-08-27 @ 20:00:57
URL: http://jjuullia.blogg.se/
Postat av: Johan

Håller med helt och hållet. Det är hemskt som det ser ut. :/

2009-08-28 @ 19:04:38
URL: http://blahimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0