kvällen

godkväll allihopa.
Skolfoto idag då, vi skulle ju ha glasögon och sånt skoj. Men när vi kommer till skolan så säger misse vår rektor att vi inte får ha det för att man klär ut sig ?!?  men hallå.
Så då var det förstört också, men men.  Vi bestämmde iallafall att vi skulle ha skjorta med slips och hänslen osv.
Då fick inte niklas ha sin fluga ! Vad är det här haha! Han kanske ville göra sig fin för kortet? Riktigt störande.
Vi hade idrott också, shitt vad otränad jag är. Måste börja springa MINST en gång i veckan. 
Slutade klockan tre och så träffade jag Alex, vi snackade och kollade på film. Riktigt trevligt var det :)
Nu ska jag gå upp till min kära far och prata lite med honom. Imorgon är det skola sen svampplockning, rätt skoj faktiskt !
Have a nice time 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0