lördag

hejhej, igår var jag med Sara och Emilia.
Vi åkte till hagaparken för det skulle tydligen vara fest där men nej, haha. Inte en kotte.
Så vi drog vidare till plättbacken där det var lite folk iallafall men det var så mörkt så man såg inte vilka det var.
Vi åkte vidare till Grilla där det var massa folk, satt hos han och snackade lite innan vi åkta tillbaks till hagaparken.
Jag åkte iväg till Julia för att hämta upp henne och när jag kom dit hade jag ingen mobil med mig. Min första tanke var att jag glömt den hos grilla men nej, jag hade tappat den på vägen till henne. Så jag åkte samma väg tillbaks och såg att den låg där på vägen, jäkla tur att ingen bil kört över den haha.
Sen åkte vi till hagaparken igen, lite mera folk den här gången. Var väl ganska kul där ändå.  Blev att åka hem vid ett för jag skulle ändå upp rätt tidigt idag. Åkte till stallet med Sofie runt tolvtiden, pysslade lite med pärlan och red lite på porlan.
Ikväll blir det hem till kusinen och äta hemmagjord pizza som aldrig slår fel haha! Sen blir det troligen att sova hos Julia.
Pussochkram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0