skogen

hej! 
Skola som vanligt, men slutade 13.25 så det var ju chill. 
När jag kom hem åkte jag och min kära far ut till skogen och plockade svamp, as mysigt att gå i skogen och det är ju riktigt fint väder också.
När jag kom hem så hade mina linser kommit, det var as svårt att sätta i dom men efter en kvart så satt dom på plats!
Blev riktigt nöjd och det syns as bra i solljuset.  Men det blir att öva på att sätta i dom hela veckan så kommer inte ha dom i skolan för då måste jag gå upp alldeles för tidigt! Ikväll ska jag åka hem till min älskade Emilia och kolla på film - linas kvällsbok såklart. Den går på femman klockan åtta.  VÄRD ATT SE!
Sitter och lyssnar på en skön låt.


tryck på play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0