skratt, igen

chacha 

Sjukt rolig dag idag, mycket skratt med bästa vännen!
Jag och julia åkte till kupolen efter skolan, vi fikade och jag hittade en  skit snygg festklänning.
Har tyvärr ingen bild på den för kameran är hos mamma men jag ska hämta den imorgon så då kan jag lägga ut den på min kära blogg.
Sen gick vi till Elgiganten där vi hittade en as skön massagestol. Julia tröck på någon knapp så det började brumma jätte högt i stolen så vi brast såklart ut i skratt och våra vilda fantasier om att det var en människa som satt och masserade började gå överstyr, haha!
Men kul var det, sen gick vi till LIDL för jag skulle ha något ah jag vet inte vad det är ritkigt. Men det fanns bara där och är as gott. Då såg vi en gubbe med skit fula skor och även då brast ut i asgarv. Som vanligt.
Det var ett smakprov ur musikalen "goodnight sweetheart" på kupolen, dom var skit duktiga och vill verkligen se den.
Premiär i september någongång. Ikväll blir det fredagsmys med Julia och vi ska väl kolla på film eller träffa några andra.
Det  blir bra det, så vi hörs imorgon då! 
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0