söndaaag..

tjena.
Söndagen har jag spenderat på att bra ta det lugnt, åkte ut i skogen en sväng med pappa på morgonen.
Sen har jag bara varit med julia, vi solade lite och sen åkte vi och käka pizza på Helenas. As gott.
Har riktigt ont i huvudet nu och halsen är fortfarande krasslig så jag ska ståöver idrotten imorgon.
Nu ligger jag uppe i soffan och kollar på "män som hatar kvinnor" med pappa och cattis. Sjukt bra film , en av dom bästa jag har sett faktiskt så om ni inte har sett sen så har ni missat något. 
Annars har det varit en bra dag trots besvikelser och huvudvärken, menmen. 
Pussochkram!
hur fan kunde jag gå på ditt skit snack?

tjena mittbena

Kommentarer
Postat av: evelina

söt :D



Sv; haha, jag hällde med en vattenkanna.. :D

2009-09-01 @ 12:55:20
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0