stekasteka

Tjenatjena.
Alltså vädret är så sjukt härligt nu, har varit ute med båten hela dagen och stekt.
När jag kom hem träffade jag Sofie, vi fortsatte får sökning efter ett stall och tillslut hittade vi ett i nyckelby som kan tänkas bli bra . Haha.  Imorgon kommer bästa Julia hit vid nio eller tio så det blir tidig kväll ikväll.
Imorgon ska det visst bli skit fint väder så vi kommer antagligen ligga ute på båten hela dagen, fyfan vad  skönt.
Grejen är bara att det ligger kräftburar i hela älven så jag kommer antagligen köra över någon sån imorgon haha!
Jaja, jag har fixat lite med designen på bloggen, tyckte det blev rätt snyggt. Men nu ska jag nog kolla på film ha det bäst!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0