´söndag

tjena!
Igår träffade jag Julia på kvällen, haha. Ja vad ska jag säga om den kvällen, galen och rolig.
Sov hos henne och vaknade av att hon låg och smsade klockan tio ! Trodde jag skulle bli galen, haha.
Åkte hem runt tolvtiden och städade rummet och stekte lite på altanen.
Sen träffade jag Sofie Strömqvist ett tag, vi snackade ute i gräset. Mysit .
Sen kom Jakob till mig, vi snackade as mycket och kollade på film, också riktigt mys.
När Jakob åkt hem skjutsade jonny mig till Emilia, fyfan vad jag saknat den tjejen!!
Vi snackade också såklart, riktigt mycket hade vi att prata om.  Fick oss ett gott skratt också ;) HAHA!.
Jaja, imorgon ska jag träffa sofie igen och sen får vi se om jag åker till Jakob på kvällen :-D
hadet bra puss!!






Kommentarer
Postat av: emilia

ETT GOTT SKRATT. spöket i sängen! haha <3

2009-08-03 @ 21:14:17
URL: http://emiliaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0