Danföredanföredopparedan

Varit en bra dag idag, åkte till Tindra runt ett med Louise.
Vi tolkade bakom på tefat vilket var skit kul HAHA. Men tror jag tar mer kläder nästa gång!
Sen när jag kom hem lagade jag godaste maten - kyckling, pommesfrites och VARM beaniessås.
Tycker varm är mycket godare än kall.
Lite senare följde jag med mamma in till stan, fikade lite hos min syster, åkte hem till pappa ett tag och sedan vidare till älskling. Vi kollade på Anna Ankas jul, haha riktigt roligt.
Sen åkte jag hem och slog in massa paket. Imorgon börjar mitt julfirande med pappas släkt - ser framemot det. Men först ska jag och min familj + kusin och hans familj ta oss ett bad på Aqua Nova. HAHA kommer bli riktigt skoj alltså, hoppas det inte är så mycket folk där.
Ha en bra kväll
Tindra

Kommentarer
Postat av: elin

en fråga, hur får du i varje inlägg ditt namn på så fin stil o så i lsutet va inlägget :)?

2009-12-22 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0