kvällllll

Hejsanhoppsan.
Kom precis hem, dagen har varit riktigt bra. Vaknade upp breve min älskade som berättade att jag hade pratat med han i sömnen hahha, sen åkte jag till kusinen och bakade massa julgodis. Kommer bilder sen.
Älskling kom och hämtade mig och vi åkte och grattade farmor som fyllde år - grattis farmor !
Vi käkade tårta och drog hem igen hahah. Jag träffade Julia ett tag och vi åkte till grilla och spelade kort haha, riktigt roligt blev det hahah!
Har massa bilder på mobilen som kommer in på blorren någon dag när jag har tid och lust. Imorgon ska jag åka med julls till falun och köpa lite julklappar, börjar ju närma sig nu. ÅH!! nu kom jag på att jag får ju barnbidraget imorgon! underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0