sjuk

Att vakna av panik att inte kunna andas är väl början på min dag.
Blev hemma från skolan, känner mig grymt tung. Varje steg, varje rörelse.
Får se om jag ska till skolan imorgon, hoppas det för det har varit riktigt tråkit att vara ligga hemma och glo.
Jag har spelat massa meningslösa spel, något spel som man ska klicka på grejer för att komma vidare - okej rätt kul men lite tråkigt i längden.
Får glädja mig med att jag snart ska gå ner och äta hemma gjord pizza, det måste ju vara det godaste som finns!
Behöver köpa julklappar också men vafasn ska man köpa då ? Jaja får åka till Dollar store någon dag, vet det är billigt att köpa julklappar där men pengarna räcker inte längre än så haha.
Ha det bra
Prova spelet här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0