Ska försöka förklara hur mycket jag älskar dig

Den 3.e Oktober 2009 kommer jag minnes som den dagen då mitt liv förändrades helt. Det var den dagen vi blev tillsammans, dagen då jag blev tillsammans med världens underbaraste tjej. Det har nu gått lite mer än 2 månader och jag älskar dig mer än någonsin, när jag är med dig gör du mig till den lyckligaste på jorden och jag kan prata med dig om allt. Känns som om vi kännt varandra längre än vad vi egentligen har gjort. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du finns alltid i mitt huvud och du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Att beskriva med ord hur fin du är som person är något som inte går. Bara dina ögon säger mer än vad jag skulle kunna skriva i detta inlägg. Att somna intill dig och vakna upp intill dig är en känlsa jag aldrig kännt förut. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig, jag älskar dig Julia Hane av hela mitt hjärta <3 <3

// din Krille

Julia Krille



Kommentarer
Postat av: e

åååh gud va fina ord han har skrivit Julia! :)

2009-12-19 @ 15:36:50
URL: http://emiliaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0