torssssdag

Hola, que tal?
Jag mår riktigt bra nu alltså !
Har precis kommit hem från min älskade Emilia, sett hennes nya hus och herrejäklar vad fint det var! Kommer vara där rätt mycket under sommaren, kan ju bara ta båten över så det är ju skit bra! Eftersom det inte går några bussar ur till den här hååååålan. Såg att min bakgrund är vit på blorren i olika webläsare! Vafan, den ska ju vara svart ju ! hahah. Ska man lägga ner blorren kanske? haha nej skoja bara alla bloggläsare - oroa er inte 8) HAHA.
Hm, imorgon är det sista dagen i skolan fyfaaan vad skönt !!! Ska lägga mig tidigt idag, men vet ju hur det brukar sluta.
Jani, nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av medicinmannen sen ett avsnitt av julkalendern som jag missade i morse, går inte att missa ! ;-)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0