...

Hejhej , har precis kommit hem från erik.
Igår var jag på bröllop i torsång, riktigt fint var det och självklart kom det några tårar haha.
När jag kom hem käkade jag sen åkte jag hem till julia, vi åkte hem till erik och träffade han, albin och jesper.
Vi gjorde väl inget speciellt, snackade lite. Sen skulle vi ut och cykla lite, då hade jag inte låst upp cykeln riktigt så låset åkte in i hjulet och jag flög över styret, det gick väl rätt bra med mig men bakhjulet blev förstört,  det var julias cykel så förlåt igen ! hah.
Jag snackade med bästa oskar när jag ramlade hahaha, mobilen flög över asfalten (; . jaja .  Blev att sova hos erik med albin  och vi vaknade typ två. Nu sitter jag här och ska snart börja städa rummet och badrummet. Verkligen INTE på det humöret nu. Vette fan vilket humör jag är på alltså.
Trött och sur haha. men jaja .
ha det bra pusss!

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt! :D Värmer verkligen att höra :D

2009-07-20 @ 01:14:02
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0