fyra timmar sömn

sov fyra timmar i natt, tältade med maja och julia.  OjOjOj.
Kul var det , men riktigt myggit och regnade gjorde det på natten också. hah.
Det var sjukt mysit iallafall, vi tog min båt och åkte ut till någon ö och gjorde eld, tältade, snackade och skrattade såklart! .
När jag kom hem såg jag hur många myggbett jag har! haha.  Verkligen överallt.
Menmen. Snart ska jag gå ner och göra lite sån där ansiktsmask som jag skrivit om tidigare.
Själv har jag inte problem med finnar men jag brukar göra den ändå för det blir jämnare hy.
Jag vet att några av er tycker att reseptet låter lite mysko men ni borde inte döma det innan ni testat ;)
puss



kommer stor uppradda med bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0