Gotland - lördag

hejhej, jag har inte skrivit på ett tag men internet går så jäkla segt så jag har inte orkat.
Idag fick jag iallafall sova länge, annars har jag blivit väckt runt 10.00 varje dag men idag sov jag ut till halv tolv vilket var riktigt skönt !  Sen när jag vaknat åkte vi och fikade, mamma tog en såkallad " bautabulle". Ingen av oss visste riktigt hur stor den var, men när de kom ut med den fick vi en chock! Bullen var lika stor som en handboll och jag överdriver inte.
Vi tog kort på den, men kan inte lägga in bilder nu. Själv beställde jag in en "kopp" varm choklad, och man kan inte kalla det en kopp, mer en hink!  Jag drack inte ens upp halva, haha. Jaja, när vi kom hem böt jag om till bikini och la mig på studsmattan med bra musik i öronen och solade lite. Skönt att det är sol här iallafall, har ju inte varit så lyckat väder hemma har jag hört, men jag åker hem på tisdag och tar med mig solen såklart.  Såg att det skulle bli fint hemma från tisdag och en vecka frammåt.
Imorgon ska jag och mamma rida islandshästar , en tre timmarstur. Det fanns ingen annan dag ledigt förutom imorgon då, så kia och dom hann tyvärr inte vara med att rida eftersom dom åkte tidigt i morse.
Nej nu har jag väl inget mer att berätta,  jo !  Häromdagen när det var skit fint väder åkte vi till någon lagun och badade, vattnet var verkligen turkost! Som i utlandet och det var riktigt varmt också. Vi grillade hamburgare och det var grymt trevligt. Har bilder som jag ska lägga ut sen när jag kommer hem. Nu ska jag väl kolla lite bloggar och sen ska jag ut i solskenet igen, bilddagboken funkar inte att logga in på för att internet är för segt så jag kommer väl antagligen sitta hela tisdags natten och kolla på alla som lagt ut bilder, drygt!
pussochkram// juliahane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0