gotland Måndag

Kom till gotland i lördags, vi kom hit rätt sent så vi gick och la oss på en gång.
Igår var det hundutsällning, det gick bra. Vera fick ett CK.  Haha lite svårt för er att förstå det här om ni inte är så insatt (;
Men ett CK är rätt bra för att vara junior.
När vi kom tillbaka till stugan la jag mig på studsmattan och stekte lite med bra musik i öronen.
Självklart skulle kusinen vara dryg och skulle hoppa så jag fick lägga mig på gräset istället.
Idag åkte vi in till Visby och shoppade ,  hittade :

En  grå tröja från jc 79:-
Ett par blå jeans från BikBok  300:-
Ett par svarta klackskor från Eurosko 300 :-

Riktigt nöjd med köpen av kläder, imorgon skulle det bli fint väder så då har vi planerat att bada lite, ska försöka bättra på brännan lite också. Såg att julia och emilia hade tänk  "gästblogga" på min blogg, dom hade sparat inlägget som utkast, det var synd ,  ni får gärna gå in och skriva nu när jag är på gotland om ni vill, bara roligt att läsa sen :)
På Torsdag ska vi rida islandshästar iallafall, ser verkligen fram emot det ! Känns som jag kommer få ett gott skratt med mamma och moster på varsinn häst, tyvärr julia så blir det ingen bild på jörgen för han balla ur ;) hahaha.
Jaja hoppas ni har det bra i sverige tänkte jag säga, haha, Det känns verkligen som man är utomlands här ibland haha. Man kan ju iallafall önska. men ha det bra allaihopa så skriver jag snart igen.
Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0