Grattiiis Emilia Nilses!

hejsan !
Igår kom David och Julia till mig, vi kollade på film och snacka . Treevligt.

Vi skulle åka och bada på kvällen, Gick ju inte såå bra  haha.

När vi kommit en bit fick vi bensinstopp så då kastade vi ankaret och skulle fylla på bensin,

När vi gjort det så får vi inte upp ankaret ! hahah. Det sitter fast riktigt hårt, så då skulle jag köra loss ankaret men då drogs båten ner under vattnet ! hahaha.

Skit läskigt var det.  Tillslut fick vi loss ankaret iallafall, somnade halv fyra typ.  Så jääkla varmt överallt alltså.

När vi vaknade åkte vi ut med båten igen, jag och julia åkte ring. Vi gjorde värsta vurpan och jag gjorde illa foten haha. Men kul var det, sen skulle min kusin åka och han typ volta och grejer,

Sen åkte vi hem till Oskar, vi gjorde väl ingenting typ pratade . Sen åkte dom hem och jag och Oskar cyklade och träffade Tången, Matilda och Lw.   Trevligt vare.

GRATTIS BÄSTA EMILIA SOM FYLLER ÅR IDAG!!!! ( eftersom klockan är över tolv )

Hoppas du får en super bra födelsedag gumman, jag älskar dig som fan ! Vi har fan varit kompisar

i 10 år nu, det är sjukt. Älskar dig gumman och hoppas vi kommer vara kompisar riktigt länge till.!!

Bara för att du fyller år idag slänger jag in den här låten.




Bara till dig Emilia !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket julia! kom änglar <3

2009-07-02 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0