julia stenbacka !

tjenna!
Kom precis hem fårn oskar, var där med julia,david och patrik.
Riktigt trevligt var det, vi skulle egentligen varit på någon fest i haganäs haha. Men det blev inte så nå.
Nu är det ju så att klockan är över tolv, alltså är det den 17 juli idag!  Vilket betyder att min bästa vän julia fyller år !
Vill bara säga hur mycket du betyder gumman, du är verkligen en äkta vän och är så jävla glad att jag har dig!
Underbara minnen, har absolut inget dåligt minne med dej tjejen! Alltid grymt mycket skratt med dig, tror inte att vi har träffats någongång utan att vi inte har skrattat. Sjukt underbart!
Du är en sann vän julia stenbacka, jag älskar dig och jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det. Du ställer alltid upp och förstår alltid en, jag älskar dig julia och jag kommer alltid göra det !
Grattis på födelsedagen tjejen !



Kommentarer
Postat av: julia

åh tack gumman!:D många minnen å fler ska de bli! älskardiiig! <333

2009-07-17 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0