Ny vecka..

Hej, jag har blivit dålig på att skriva jag vet men jag är hos min pappa nu och jag har alla bilder
och alla saker till bloggen hemma hos mamma så nu får det mer bara bli hur min dag har varit.
Ja, vad har jag gjort idag haha. Inte mycket bara varit hemma, farmor och farfar kom hit ett tag så jag har väl pratat med dem och fikat och lite sånt. Ska snart kolla på en film om när jag och min syster var liten, den är inspelad sommaren 96, haha skit skoj !
Imorgon kanske det blir bio med Amanda, ice age haha .  Ikväll händer ingenting speciellt blir beck klockan 21.00 på 4:an och det får man ju inte missa! Min blogg börjar få lite stil nu, ska fixa med lite detaljer och så bara.
Känner att jag börjar få lite ont i halsen, har du också ont i halsen ?
Har ett jätte lätt tips på hur man kan lindra det , hihi.
PUSS

älskar den här låten !

Kommentarer
Postat av: IDA

Ååå den låten är SUPER bra!!! :D

Fin bloggdesign btw!! :) ha det bäst!!

2009-07-27 @ 16:57:46
URL: http://styleforever.blogg.se/
Postat av: oskar

min låt!!!!!!!!!!! :)

2009-07-27 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0