pics

tjenare!  idag har jag bara varit hemma och chillat.
Gud va skönt det var, jag gick upp halv tolv för att komma någorlunda i fas igen, hihi.
Mötte dagen med att se hur det regnade ute, blev lite sur en kort sekund men ångrade mig snabbt när jag
ändå bara skulle ligga hemma och mysa. Tog ett varmt bad och låg och lyssnade på musik, härligt.
Hade jätte svårt att somna inatt, så jag låg och hittade på "roliga" historier, haha.
Oskar sa någon rolig vits om att någon fjortis frågade om det gjorde ont att tappa ölen på foten, nej svarade den andra för det var lääwt öl.  haha.
Det var nästan det sista jag läste innan jag gick och la mig så jag låg och hittade på egna. Inte lika roliga som oskars men ändå.
Kul att jag har några bloggläsare iallafall, det är lite ovant att alla mina kompisar vet vad jag gör och gjort idag utan att jag berättat för dom. Haha.
Förklaringen brukar oftast vara att dom läst min blogg!
Men ha det bra tills nästa gång jag skriver.  PUSS!



Outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0