sunshine today

hej allihopa !
Har precis kommit hem från sjön, var ute med båten ett tag och bara låg och njöt av värmen!
Underbart väder är det ute och jag älskar det !
Ikväll ska jag åka och träffa julia med några, hon fyller år så vi ska väl fira henne på något sätt.
Såg att någon Björn komenterat min blogg, självklart är jag intresserad av vad du skrev men du får gärna kontakta mig på något annat sätt, kanske via bilddagboken eller msn. Komentera det här inlägget igen isåfall.
Jaa, snart skulle tydligen Albin, Jesper och Erik komma hit så jag lär väl ta en snabb dusch och piffa till mig lite.
Ha det bra pussochkram!



Kommentarer
Postat av: Evelina

supersöt är du :D

2009-07-20 @ 14:15:55
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0