toorsdag

Vaknade halv ett , åkte till moster som fyller år och åt jordgubbar. Gott gott.
Sen skjutsa mamma mig till Oskar, vi cyklade eller han cyklade med mig bakpå till kupolen och köpte
cola, haha. Sen kom julia och tången och vi cyklade tillbaks till Oskar, lite smått vatten krig blev det (;
Sen kom Patrik och vi cyklade till Vattenparken och spelade vollyboll, självklart var JAG bäst haha.
Imorgon blir det kanske tälta med dom och på Lördag åker jag till gotland, blir borta till 15e Juli.
Missar Dalecarlia tyvärr men det blir säkert skit kul på gotland också, ska till tandläkaren halv åtta imorgon så bir tidig kväll. Hadet bra puss/ juliahane



Oskars sköönhet !


Kommentarer
Postat av: oskar

du börja kasta vatten & sen cola :(



javet, mina tofflor är riktiga skönheter! :D

2009-07-03 @ 00:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0