update

tjena ! 
Idag har jag varit riktigt seeg, ville bara ligga kvar i sängen och sova. 
Man blir fan riktigt seg av vädret !  Klockan ett åkte vi till Catharinas mamma och pappa och åt lunch, gott var det hihi!
Självklart satt Hugo i buren och skrek under hela måltiden, lite skavsår i öronen får man ju.
När jag kom hem åkte jag hem till Albin där Jonte också befann sig, dom nördade med något TVspel medans jag tjatade att vi skulle åka till kupolen, efter ett tag kom vi iväg till kupolen då. 
Köpte ett puder, sol puder. Har inte testat det än det får bli imorgon. 
När jag kom hem från kupolen hoppade jag in i duschen, det behövdes verkligen eftersom albin hade sprutat ner mig med hans brors parfym så jag luktade man, haha jaja.
Imorgon blir det upp tidigt, klockan tio! haha. Jag och min älskade far ska åka till stugan och fiska, gud det kommer bli mysigt. På kvällen åker jag nog tillbaks till mamma igen, kanske hitta på något med mej  ? 
Ha det bra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0