22.22

alltså jag måste bara säga, guuudvad jag saknar thailand!
Mamma frågade mig idag om jag skulle kunna vara borta tre veckort, över jul.
Gissa vad jag svarade ?  jo men sjääälvklart kan jag det! så det kanske blir Thailand över jul då , fyfan vad nice.
Ja, jag vet det är långt kvar men ändå.  Thailand är liksom paradiset, vit sand och kristallvatten och jag älskar det!
Helt underbart. Snart är det sommarlov iallafall och bal på tisdag, för mig blir det nästa år. Men ska dit och kolla med min balpojke albin, han ska tydligen kolla ut en klänning till mig, metall grön säger han. Hahaha jaja. Själv hade jag tänkt mig en blå, eller rosa . Men det är ju så många som ska ha det så vi får väl se , det är ju ändå ett år kvar.
På fredag sticker jag till stugan med julia och maja, tredje gången gillt! Vilka minnen man har därifrån , hahhah.
Jajaja, imorgon ska jag väl träffa jacob som troligen ska sova här på onsdag också, vi får se hur det blir med det . ha det bra pussochkram / Jjjjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ja JAG skulle då lätt åka till Thailand över jul. Orka kylan och allt blött här hemma i cp-Sverige...

2009-06-07 @ 22:49:20
URL: http://fiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0