grattis ida älskling !

hej igen !
Nu har maja åkt så nu kan jag skriva lite mera ! haha
Börjar fan bli deprimerad med tanke på att det inte är någon peaceandlove imorgon!
Var fan det roligaste jag gjort på länge. Var med riktigt underbara människor där , tack.
schhteekt hela dagen och festival hela natten, hur underbart är inte det liksom ?
mer stek blir det iallafall !  Hörde att det skulle bli fint väder ända till Torsdag, ska väl försöka bättra på solbrännan lite då.
Alltså kan inte sluta tänka på Håkans konsert alltså!! Helt underbart,  lika The sounds och Timbuktu vad också skiit bra!
Promoe, oförglömmligt!  Helt sjuukt att det gått så fort ! Något man längtat efter i ett halvår är helt plötsligt över, känns lite skumt.   Jaja , på lördag drar jag till goootland, Hoppas väl på fint väder och så. Blir säkert skönt.  Ska bli skönt att komma ifrån borlänge iallafall. Jaja , Grattis en engång ida kabel, hoppas du fick en bra start med håkan på din
födelsedag, jag älskar dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0