midsommar



Midsommar, ja vad ska man säga. Dagen var ju bra då jag och min kära familj på pappas sida åkte till Vanbo herrgård, lite utanför smedjebacken och åt. Riktigt god mat var det och riktigt trevligt hade vi.
Vädret var ju inte på top, synd det.  Efter vi ätit åkte vi hem till pappa och åt jordgubbstårta. Satt som en smäck!
Sen skjutsade pappa mig till alsbäck och jag tog moppen till torsångs café där mamma och min kusin var.
Vi åt jordgubbar och pratade, sen åkte jag hem till Emilia och dit kom julia. Vi skulle åkt tillbaka till torsång men det krånglade med skjutsen, så vi blev sittandes på Emilias rum ett tag innan dom åkte till Sara där det var massa folk. Jag kunde inte följa med för skulle vara hemma tidigt, mammor...
Så jag åkte väl hem igen då och hemma var det musik på högsta volym och människor överallt. Calle och Karin var där och hade sina söner med sig som är 2 och 1 år så jag blev barnvakt. Jaja, lite kul var det iallafall.
Idag vaknade jag rätt sent, sen åkte jag ut med båten till torsångs café och tjockade mig, sara kom också dit .
Sen när jag kom hem möblerade jag om mitt rum, hade inget bättre för mig. Julia skulle ha kommit hit idag men hon hade annat för sig så vi ska ses imorgon istället.
Imorgon kan nog bli en riktigt bra dag....
Det bästa är ju att det ska bli 20-25 grader varmt under helaa nästa vecka då det är PEACEANDLOVE!!!
kan inte bli bättre och är taggad till tusen.  Ska gå ner och äta lite nu sen aktivera vovven lite, hadet gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0