peace&love

Nu har peaceandlove startat!
Grymt mycket folk öööverallt, häärligt det.
Sen läste jag i tidningen idag, att typ ica hade klagat för att alla gick och tog kundvagnar, men vafan en femma kan dom väl bjuda på? haha. Sluta klaga för faaen!
Igår var det väl inget speciellt men jag och julia gick bara runt där nere tillsammans med Albin, Ikväll blir det hoffmaestro
00.15-01.15  kommer bli riktigt bra tror jag !
Det är ritkigt bra väder ute , shitt vilken tur dom har med peaceandlove nu alltså.
Snart ska jag cykla hem till Julia , vi ska åka ner till cocothai och äta lite. Gott har fan längtat hela dagen haha.
Jaja, ha det bra allihopa så ses vi kanske ikväll.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0