taggad

godkväll.
Åkte till Falun med julia idag, hittade en tröja som blir att ha på peace and love.
När vi skulle ta bussen till falun så missförstådde jag och julia varandra såklart så hade tydligen skrivit att
hon skulle gå på vid domnarvsvallen och frågade om vi skulle ta buss 53, jag svarade ja på den frågan men trodde att hon skrev att hon gick och var vid domnarvsvallen.
Så vi missade bussen och fick vänta i en timme, tillslut kom bussen och vi satte på musiken medans vi åkte buss.
Väl framme i falun hittade jag en rätt nice tröja från Gina Tricot.
Julia hittade ingenting, hon skulle ha solglajor men det blev inga. Vi fikade på Wayne´s coffee, riktigt gött som vanligt.
Drack en varm choklad med grädde och åt en kladdkaka, även den med grädde. Inget ovanligt dock.
Imorgon börjar tema dagarna på peace&love och jag är redo!
Ska bli riktigt kul och ser verkligen fram emot att se  Promoe, Håkan , The sounds, Melodyclub, Timnuktu, Kalle Baah, Lars Winnerbäck och Goodlooking trash.
Självklart ska jag se flera band men särskilt taggad på de dära. Imorgon blir det en stek dag, med soool och 20-25 grader plus! Ska åka och hämta peaceandlove banden med julia och sedan åker vi hem till mig och solar och kanske badar?  Får hem min båt , eller ja .  Det blir min och kusinens båt , men skönt att ha en egen så man kan åka ut när som helst. Blir lätt att ta sig till kära Sara också som bor på andra sidan älven. Så nu du sara, blire vattenskidor och ring ;)
Jajajaja, ha det bra nu och ha en riktigt bra peaceandlove! för det ska jag ha
pusss// juliahane


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0