fan

datorn har pajjat igen ! så jag kommer inte kunna skriva här så ofta längre, lPLUS att alla bilder kommer försvinna, alla thailands bilder, cypern, tältning,  ALLT! så jäävla sur alltås, jaja jag lånar johnnys jobbdator nu iallafall.
Helgen har ju varit helt underbar eller vad säger ni?!
I fredags kom maja hit, vi kollade på talang, åt jordgubbar och snackade och solade såklart.
Hon sov kvar här och på lördagen tog vi en sväng med båten, första doppet då! Ritkigt sköönt var det. Laddar nog in bilder på det sen när datorn funkar igen. Självklart fick vi bensinstopp mitt i en roddbåts tävling hahaha, så vi stog mitt ivägen för de som skulle tävla.
Jacob kom till mig på kvällen och sov kvar, riktigt mys vare . Kollade på film och så. 
idag har jag varit ute på båten igen och solat, blev ett dopp också. Hoppas jag fått lite färg nudå, har fått en rand efter shortsen iallafall. jaja, skola imorgon då. Gud vad tråkit men det är ju inte långt kvar alls nu !
Hadet bra puss!


lägger in en tråkig exempel bild, men det blir ju lite färg på bloggen iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0