fredag igen

idag gick jag upp sju, skulle vaccinera mig med spruta och shitt.
sved väl lite men det gick bra, jaja.
Sen har jag inte gjort så mycket mer men ikväll blire sola med emilia sen mys med godis och talang med en bästa vän. Slår aldrig fel!
kan berätta lite om igår.
Var ju på Joe Labero , riktigt bra alltså värt att se.
Han satt i en stol så la de över att skynke över honom sen när de drog bort skynken så kom han in på en motorcykel längst bort i tältet! alltså helt sjukt jag fattar inte haha.
Sen ritade han ett  bowlingklot på ett block som var skit tunt. 
Sen stängde han blocket och ruskade till så ramlade bowlingklotet ner, så öppnade han blocket igen så var det borta på bilden . haha visst det kunde ha varit en annan sida men vafan kom klotet ifrån då?  ah helt sjukt duktig är han iallafall.
Lägger in en grymt bra låt på LMFAO,
hare bra pussochkram/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0