söndag kväll

Det blev ingen bio med Emilia, vi bowlade istället och jag vann så klart haha. men det var jämt.
Sen drog vi till konsum och köpte lite onyttigheter och satte oss i solen och snackade.
Riktigt mysigt vare kommer bilder sen, om min msn fungerar.

nu har det verkligen blivit sommar tycker jag, men det känns inte som att det har varit någon vår utan att sommaren kom så fort. Båten sjösattes idag så det är ett klart tecken på sommar. Och det är bara 12 skoldagar kvar eller något sånt där,
OCH EN MÅNAD KVAR TILL PEACE AND LOVE!  Guud var kul det kommer bli verkligen, jaja .
Nu har min kära mor också blivit sugen på att börja blogga så jag ska väl hjälpa henne med det nu.
Tack för en skön kväll emilia.
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0