test

börjar bli lite bättre i halsen nu, men blir hemma imorgon också.
Gjorde ett läskit test , och kollade när jag skulle dö.
Onsdag 22 Mars 2073 är det bye bye för mig då, haha.
www.deathclock.com

Har inte varit ute på flera dagar, bara legat framför tvn vilket börjar bli riktigt trisst!
Någon som vill följa med mig någonstans snart, stockholm kanske.?
Nu ligger jag och tittar på american funniest homevideos där det var ett barn som åt
spaghetti hah, sen nös han och spaghettin kom ut genom näsan hahahaha.
Nu ska jag kika vidare hare bra .just ja,  emilia nilses sa till mig att hon tagit bort sin blogg, gör inte det ! jag läste faktiskt den. hhhahah  jaja
adiós! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0