Fredag den 13:e

Missade ju att skriva igår, åkte iväg 07.30 och kom hem 22.00 haha.
Nu skriver jag iallafall, fredag den 13:e idag! Inget konstigt som hänt än förutom att min dragkedja på jackan pajjade menmen. Julia har åkt till London, hoppas att resan gick bra iallfall saknar henne redan!
FREDAGkvällen ska spenderas med två av mina bästa vänner! Känner på mig att det kommer bli riktigt kul, vi ska käka lite tacos, kolla på massa humorfilmer och bara njuta av det goa livet (HAHA)
Idag känner jag riktig lycka alltså, inget kan gå fel nu! Underbara vänner, underbara familj, underbara Krille, Underbara musik som jag sitter och lyssnar på nu.
Ja - ikväll blir det kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0