helgen

Godkväll.
Blev inge skrivande igår men ska försöka uppdatera er om min helg nu!
Lördag: Upp tidigt, iväg till stallet och rida, hem, ta ett bad,fixa mig och sen klockan fyra vällde det in folk.
Hade parti för syster som fyller 20 på tisdag, Grattis i förskott!
Riktigt trevligt vad det och de sista drog sig hemmåt vid två kanske? Älskling fick träffa hela släkten också - stackarn haha! Nejdå, han sov kvar det var riktigt mysit. Älskardig!
Dagen: Vaknade halv ett, kollade på film , klädde på mig och åkte till kusinen och käkade tacos. Fyfan vad gott det var, har aldrig varit så sugen på tacos som jag var idag haha! Sen träffade jag Julia ett tag innan mamma kom och hämtade mig.
Nyss pluggat lite och nu ska jag väl bara ligga framför datorn i nån timme innan det blir sängen.
Slänger in lite bilder från festen senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0