lördag?

Fredagen: Spenderade kvällen med älskling,Julia, Marcus och massa annat folk, rätt trevligt och tack för kvällen.
I natt drömde jag sjukaste drömmen - jag drömde fredagen i repris. Alltså jag drömde om fredagen liksom. Helt sjukt!
Lördagen: tråkiiigaste lördagen på riktigt j*vla länge! Åkte hem till Cattis föräldrar och åt, vilket var rätt skoj men sen då? Helt dött. Nada. Krille på krogen, Grilla på krogen, Julia pluggar, osv. Nej, det kommer bli ändrig nästa helg kan jag lova!
Håller med Elin om att det verkligen suger att vara femton! Visst fyller sexton om två en och en halv månad men vad är det för mening med det då? Ändå en värdelös ålder att fylla, sen ska man fylla 17 - ännu en värdelös ålder. Aja,
Gud vilket negativt inlägg det här blev haha. Jaja men det behövs ibland.
Nu ska jag börja min SUPERROLIGA lördagskväll framför tv:n.
PUSS

Kommentarer
Postat av: filippa

vilken söt blogg du har :)

2009-11-28 @ 22:21:20
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0