Måndag

Godkväll.
Måndag igen, inte så jobbigt faktiskt. Vi fick reda på att vi skulle vaccinera oss imorse - som tur var så tillhörde jag en av riskgrupperna eftersom jag är allergisk så jag behövde inte ta den idag !
Efter skolan begav jag mig till min kääära farmor och åt. God mat som vanligt.
På hemvägen hämtade vi upp Maja, vi sjöng massa låtar och snackade som vanligt.
Vi ska ju sjunga för musiklärarna för att få högre betyg så Maja blev min sångcoach (stavning?)
Gick väl som det gick, älskar dig som fan iallafall gumman du betyder verkligen !
Imorgon är det öppethus på hagaskolan, ska dit med Elin och Emilia och lyssna på lite olika program.
Nattinatti / J
sommar? - ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0