partiee

hola.
Skrev inte i bloggen igår, kan ni tänka er !!!
Vet inte varför jag inte gjorde det , hann nog inte. Vaknade vid 13 sen vad det dittanochdattan fram till fyra då jag åkte till stallet.
Kul där som vanligt, anyway...
Blir partie idag med Malin,Emilia och Amanda. Sen är det ju såklart mycket fler folk där. Kommer bli en kul kväll tror jag. Dagen för övrigt har bara varit piss med stort P! Börjar med att försova mig lite, och när man kollar ut är det lika grått på träden som det är i himlen och på marken. Man kan nästan inte se skillnad! Och det blir iallafall jag sur över, att det är grått och tråkit ute! Nej usch, sen har jag stressat mycket efter skolan vilket jag hatar. Det är fredag - då ska man ta det lugnt liksom. Menmen, ska börja fixa mig snart - sätta på lite musik och strosa runt lite. Skönt att ja tid på sig! Ha en kul fredagskväll- pussar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0