råttfällor?

Tisdagen får bli en plugg och hemma dag för mig, vi har ju prov imorgon så jag känner att det vore bra om jag började nu haha.
Får se om jag åker in till stan lite senare. Ledarna från camp change kom till skolan idag för att se om det blivit bättre och sådär. Vi fick göra en övning och de bad fyra stycken att gå ut, jag var en av dom.
När vi kom in låg det råttfällor över hela golvet, det var meningen att vi skulle gå över dom, utan skor och med ögonbindel. Emil var först ut och måste säga att han var jävligt duktig, hur det gick för mig behöver vi inte gå in på haha.
Men det var verkligen riktigt svårt när man inte såg något.
Antons kommentar var så jäkla skön : Men kolla gör bara så här med fötterna!
Emil: men jag ser ju ingenting !!

Riktigt kul att komma bort från skolböckerna ett tag.
En liten film, ni får vrida på huvuden för det krånglade när jag skulle vända ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0