skolkatalogen

godkväll/godmorgon.
Åkte hem efter skolan idag, pluggade lite sen la jag mig i sängen och kollade på massa gamla saker i telefonen haha! No-lifer. Iallafall så somnade jag då och sov några timmar vilket var otrooooligt skönt och jag vaknade av att mamma ropade att det var mat. Fattade ingenting då. Jag kollade på klockan och den var tio i sju, fick panik av att jag hade försovit mig, trodde det var morgon tills jag såg att jag hade kläderna på mig. Haha det var helt sjukt men grymt skönt när man insåg att det var kväll.
Skolkatalogen har kommit också! Så det blir väl att ligga och kolla i den om och om igen ikväll, men först ska jag skriva klart min fördjupnings uppgift om Theravadabuddhismen (?).  jaja.
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0