skvallerbloggar?

Tjena.
Måndag igen då, ny vecka.
Inte långt kvar till jullovet nu och betygen ska sättas redan om två veckor!
Skulle sjungit för musiklärarna imorgon men vet inte om jag ska göra det, ballar ur som vanligt på sånt där haha!
Sjukt mycket scenskräck så nja, skippar nog det. Idag vet jag inte alls vad jag sak göra, har precis kollat på P.S I love you - mycket bra film och första gången jag såg den.
Skulle pluggat lite idag till SO provet men glömde grejerna i skolan så det blir inget av med det.
Men nu ska jag ner och äta lite muffins som mamma nyss bakat!
http://classe-kinzakenza.blogspot.com/
Ja hur ska man förklara den här bloggen då, skvaller blogg och bilder på blandannat bloggare som jag inte tror dom vill att folk ska se, synd om dom faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0