söndagkväll

Helgen har varit riktigt bra, fest i fredags, stallet och krille i lördgs, Emilia och krille idag!
Det känns som det var jätte länge sen jag träffade dig Emilia, hemma sådär, så äntligen!
Måste bara skriva att jag är så sjukt glad att jag har de underbaraste vännerna OCH killen!
Ni vet vilka ni är så jag behöver inte nämna några namn, men tack som fan att ni finns!
Blev jäkligt många utropstecken nu ser jag menmen haha.
Imorgon är det måndag, ny vecka och nya möjligheter. Har inte så stora planer för veckan, stallet och plugga till hemkunskapsprovet på onsdag!! Annars träffa Felix tror jag, krille säkert. Mja haha.
Men nu ska jag smaka någon choklad som mamma köpte på finlandsfärjan, gott det!
puss/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0