tisdag

Slapp skoldag idag med teater och grejjer.
Många var borta idag så det blev inte mycket av på lektionerna, efter skolan skulle man sjunga eller spela för högre betyg. Jag skippade det den här terminen, känns bara ovärt att gå in och plåga sig själv (eftersom jag har scenskräck) för 5 poäng jag inte ens behöver. Nja, då är det bättre att göra det nästa termin när man vet hur man ligger till.
Åkte till tindra/stallet ett tag efter skolan, gick riktigt bra faktiskt! Sjukt söt häst det där alltså haha  vet precis vad sara tänker nu också! ;-)
Pluggade lite SO gjorde jag med, skrev klart eller nästan klart min fördjupning innan Älskling kom hit.
Vi såg på andra avenyn och lite så, men nu ska jag dricka upp mitt te sen sova. nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0