allergiiitest

Hallåj.
Tog ju prick test idag, 11 hela stick i armen plus ett blodprov.
Resultatet? Jo jag var allergisk mot jordnötter fortfarande och lite mot timotej som är ett ämne som finns i gräs-alltså hö. Så det var alltså höet som fick mig att bli så dålig i stallet förut.
Sen fick jag blåsa i olika apparater för att kolla något värde, mitt värde låg på 65 och det normala är 25 haha!
Men det är lite högre nu för att jag är förkyld men annars kan det vara så att jag har astma, men jag skulle komma tillbaka när jag blivit frisk. Så kom jag tillbaka till skolan och möttes av ett matteprov, det gick väl sådär men jag hoppas att det gick vägen. Nu har jag städat lite och pluggat till hemkunskaps provet som vi har nästa vecka. ÅH jag är så skoltrött , vill bara komma här ifrån ett tag. Någon som ska med till Thailand eller? haha
Nej nu ska jag rusa ner i köket och slänga ihop lite choklad bollar och lägga mig och se på en film.
Ha det gött puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0