citygross

Hejsan.
Kommit hem från citygross nu, kan ju säga att det var mer jobb än på lekis och att jag kommer hata tomtar och kittkatt efter fredag, eller vad säger du sara? haha.
Tiderna var väl rätt bra och så, 09.00-15.00 så lite sovmorgon får man ju.
Är riktigt trött nu så jag ska sätta på en film och smälla i mig lite kittkatt, imorgon blir det väl en rejäl spring tur kan jag tro...
Snart är det lov, är det inte underbart?! Jo det är det. Hoppas på att kanske få träffa Emilia och Amanda imorgon, men vi får väl se om de orkar och vill.
Ska sätta på någon bra film nu somsagt, puss
sara i sin klatchiga uniform

Kommentarer
Postat av: Anonym

mina ögon tål inte att se en till kittkatt nu alltså, ändå har jag bara klämt i mig tre. herregud, tomnarna kan nån ju stoppa upp nånstans i fortsättingen haha. bilden är söt.

2009-10-21 @ 20:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0