.

Började med att sova bort halva dagen vilket var otroligt skönt!
Klä på sig och åka med familjen till stan.
Ica maxi, förbi Emilia, sen hem.
Ikväll blir det fest, kan nog bli riktigt kul alltså!
Nu är jag inte speciellt taggad, har en grymt dålig dag idag. Ångest för skolfan och shitt ÅHH!
Plus att jag har huvudvärk också. Så jag hoppas det känns bättre frammåt kvällningen annars får ni ha det så jävla kul ikväll brudar!
Ligger och lyssnar på massa fin musik, köpt några rampar så jag tänkte sätta i lite bilder i dom nu.
Åh, ångest får bli sammanfattning för helgen!
Skönt att skriva av sig lite skit är, helst skulle jag bara vilja skriva allt skit här men det skulle bli för långt plus att det bara är småsaker så varför ska folk sitta och läsa mina problem när vissa har det 100000000 gånger värre än jag.
Nej ryck upp dig nu julia, ikväll ska jag ha kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0